פרסום

חדש בישראל: מכשיר לחיזוק הריאות, מנקה ליחה וריר (למצבי קוצר בנשימה ולזרימת אויר חלקה)

מאת: איתן שגיא

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest

אם אתם חלק ממיליארד האנשים שסובלים מבעיות ריאות כמו אסטמה או חסימת ריאות תשמחו לשמוע על פריצת הדרך הזו: מכשיר חדש מנקה את הריאות שלך מליחה וריר – ועוזר לחזק אותן באופן 100% טבעי, ללא כל תוספות או כימיקלים – זמין כעת גם אצלנו.

בהתחשב בכך שחסימת ריאות הוא גורם הקושי הנשימתי השלישי בארה“ב, מובן לחלוטין מדוע המשתמשים במכשיר נושמים עכשיו לרווחה.

המכשיר עוזר להתמודד עם בעיה רצינית שחולי ריאות סובלים ממנה ושלמרבית הסובלים כיום אין פתרון עבורה: הצטברות ריר.

ריר שמצטבר בתוך הריאות יכול לגרום לסיבוכים חמורים כמו הפחתה בזרימת האוויר וקוצר בנשימה… וזה יכול אפילו להוביל לבעיות רפואיות גדולות יותר.

מכשיר חדש זה מציע לסובלים מריאות חלשות או קשיים בנשימה, שיטה טבעית לחלוטין להפחית במהירות ובקלות הצטברות של ריר בריאות. והחדשות הטובות יותר הן שאפשר להרגיש שזה עובד כבר תוך מספר שניות.

המכשיר גם קטן מספיק כדי שתוכלו לשאת אותו בתיק קטן, ברכב או בנסיעות לחו״ל.

תכירו את AirPhysio שהוכח כיעיל להפליא עבור מעשנים, ספורטאים וכל מי שמעוניין לנקות ולחזק את הריאות.

כמו כן, גם מי שסובלים מבעיות נשימתיות (כגון הצטננות, דלקת ריאות או אפילו וירוסים דמויי שפעת) יכולים להרגיש הקלה מיידית בתסמינים המתסכלים ביותר: צפצופים, מועקה בחזה, וקוצר בנשימה.

אחרי שנים של בדיקות והצלחתו המסחררת של AirPhysio באוסטרליה (וגם אלפי ביקורות חיוביות), המכשיר סוף סוף זמין גם בישראל.

אז אם אתם סובלים מבעיית ריאות כלשהי או פשוט רוצים להבטיח לעצמכם ריאות חזקות ובריאות, המשיכו לקרוא – אתם הולכים לאהוב את מה שהמייסדים ב-AirPhysio יצרו.

מה זה AirPhysio?

AirPhysio הוא מכשיר לפינוי ריר מהריאות ולהרחבתן על מנת להעניק נשימה חלקה ועמוקה יותר. AirPhysio למעשה מנקה את הריאות ומגביר את הקיבולת שלהן.

התכנון הקפדני של המכשיר משתמש בשיטה מהפכנית לשחרור טבעי של ליחה וריר מהחזה שלכם ועוזר לכם לנשום בקלות תוך ימים ספורים בלבד.

יתרון חשוב נוסף של AirPhysio הינו שהוא טבעי לחלוטין. המכשיר פועל באופן 100% עצמאי, ללא תוספים או כימיקלים. כן, שמעתם נכון! אין כימיקלים או רעלים שמעורבים במנגנון המכני של המכשיר. זה אומר שאין צורך לחשוש מתופעות לוואי מחשידות (כמו סחרחורת, כאב ראש, פריחה, בחילה) או בעיות אפשריות אחרות שנובעות משימוש ארוך טווח בפתרונות רפואיים אחרים או במכשירים המזיקים לגופך. 

איך זה עובד בעצם?

AirPhysio משתמש בטכנולוגיה שרופאים משתמשים בה בבתי חולים כבר שנים… אבל עכשיו, הודות לצוות של המייסדים אוסטרליים, המכשיר זמין גם לצרכן הפרטי ולא רק לבתי החולים. עכשיו יש לכם דרך קלה ובטוחה לנקות את הריאות שלכם בכל פעם שאתם מרגישים צורך בכך.

ישנם כבר אלפי דיווחים מצד משתמשים שהפסיקו לסבול בזכות AirPhysio. חולי אסטמה, למשל, מדווחים שכבר לאחר שימוש של מספר ימים במכשיר הם יכלו להפסיק להשתמש במשאף שלהם לעתים קרובות כל כך… אבל מה שהכי חשוב, AirPhysio מחזק ומנקה את הריאות שלכם בכל פעם שאתם זקוקים לכך ובאופן טבעי.  כך שזה בהחלט יכול לעזור לכולם.

איך משתמשים במכשיר הזה?

השימוש ב-AirPhysio הוא פשוט במיוחד והפידבק מורגש באופן מיידיץ כל שעליכם לעשות הוא:

שלב ראשון:

עליכם לנשוף לתוך AirPhysio. אין צורך לנשום חזק מדי – רק מספיק כדי לגרום למיסב הכדורי שבתוך המכסה השקוף להתרומם (ככה יודעים שזה עובד). הפעולה בונה לחץ בתוך הריאות, וזה פותח אותן ומגיע אל מאחורי הריר שאחראי לתחושת המועקה בחזה שלכם.

שלב שני:

כאשר הריר או הליחה עולים כלפי מעלה לכיוון הגרון, תוכלו להשתעל כדי לפלוט הכל החוצה. 

שלב שלישי:

חזרו על התהליך לעתים קרובות ככל שיידרש (בדרך כלל בערך 10 פעמים) כדי לנקות את הריר מהריאות. ככל שתשתמשו במכשיר יותר, כך הריאות שלכם יהיו נקיות יותר ותוכלו לנשום עמוק וביתר פשטות. 

צרכנים רבים בארץ ובחו״ל כבר מעידים על תחושת הקלה נהדרתהמשובים מספרים גם על ריאות חזקות יותר בכל שימוש. (תחשבו על זה… אתם יכולים לאמן כמעט כל שריר אחר בגוף שלכם. אז למה לא להראות לריאות שלכם קצת אהבה?)

למי זה מתאים?

באופן טבעי, המכשיר הפך ללהיט מיידי בקרב הסובלים מבעיות נשימה או ריאות חלשות – אבל לא רק.

AirPhysio גם יעיל מאוד בניקוי הריאות שלכם במצבים זמניים כמו הצטננות, שפעת, או דלקת ריאות – כי הוא מפחית מייד את “הכבדות בחזה“ הנגרמת על ידי הצטברות הריר והליחה.

AirPhysio גם הפך לפופולרי בקרב ספורטאים רבים, אשר משתמשים בו כדי להפחית קוצר בנשימה במהלך פעילות גופנית ולהאיץ את זמני ההתאוששות לאחר אימון או תרגילים.

אפילו ילדים בני 4 ומעלה יכולים להשתמש בו כדי להקל על תסמינים שונים ולחזק את הריאות שלהם!

מי שיפיקו את התועלת המרובה ביותר מהריאות החזקות יותר ש-AirPhysio מסייע להשיג הם, בין היתר:

✅ אנשים עם אסטמה, חסימת ריאות, אמפיזמה, אטלקטזיס, ברונכיאקטזיס, ברונכיטיס או סיסטיק פיברוזיס

✅ קשישים

✅ מעשנים ומעשני סיגריות אלקטרוניות

✅ שחיינים, צוללנים וספורטאים אחרים

✅ זמרים ומוזיקאים

בקיצור, האם שווה לכם לרכוש את המכשיר?

בפירוש כן! לא רק ש-AirPhysio עובד ממש טוב, הוא גם קומפקטי, פשוט לשימוש ואפילו קל לניקוי (בעזרת מים חמים בלבד). AirPhysio מחזיק מעמד עשרות שנים. לסיום, אין צורך בסוללות, מילוי חוזר או פתרונות רפואיים אחרים שצריך להמשיך לקנות. המכשיר מגיע עם אחריות לכל החיים – במילים אחרות, מדובר ברכישה חד פעמית.

המשתמשים מרוצים וכך גם הרופאים… למעשה, הוא כבר זכה לאלפי ביקורות של 5 כוכבים מאז הושק. AirPhysio גם זכה במספר פרסים, כולל בפרס הסטארט-אפ של השנה ופרס המוצר הבינלאומי הטוב ביותר.

בין אם אתם מעשנים, סובלים מחסימת ריאות או ריאות חלשות, ספורטאים או רוצים למנוע בעיה רפואית עתידית שעשויה להפחית את חוזק הריאות שלכם, דבר אחד ברור: פתרון ייחודי זה עשוי לשנות את חייכם. אנו ממליצים עליו בחום!

חדשות נהדרות – לא רק שAirPhysio החלה לאחרונה את ההתרחבות הבינלאומית שלה… הם גם מציעים מבצעים מיוחדים כדי לחגוג ולעזור להפיץ את הבשורה!

כרגע הם מציעים מבצעים מעולים במדינות נבחרות ומחלקים בהן מכשירי AirPhysio בחינם. בדקו את הקישור למטה כדי לגלות אם מבצעים אלה זמינים במדינה שלכם!

הנה מה היה למשתמשי Airphysio אחרים להגיד (ביקורות מאומתות):

אתר זה הוא שוק פרסום עבור חברות המספקות מוצרים ושירותים לצרכנים. אתר זה הוא פרסומי ולא חדשותי. כל האנשים המתוארים באתר זה הם מציגים בלבד. הבעלים אינו ממליץ או תומך בשום חברה מסוימת. ייתכן שיחולו תנאים, התניות והחרגות. לא נערכו בדיקות לגבי היעילות והבטיחות של AirPhysio על ידי מנהל המזון והתרופות (FDA) של ארה“ב. ה-FDA מעריך מזונות ותרופות בלבד, ולא תוספי מזון כמו מוצרים אלה. מוצרים אלה אינם מיועדים לאבחן, למנוע, לטפל או לרפא מחלה כלשהי. מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה. התייעצו עם הרופא שלכם לפני ביצוע שינוי בשגרה הרפואית הרגילה שלכם.

© 2024 All Rights Reserved